Tarmac SL7 Comp - Rival eTap AXS

Kód: 90622-5144 90622-5149 90622-5152 90622-5154 90622-5156 90622-5158 90622-5161 90622-5044 90622-5049 90622-5052 90622-5054 90622-5056 90622-5058 90622-5061 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
147 000 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

Detailní informace

Detailní popis produktu

„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

Špecifikace


RÁM Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO Body Geometry Power Sport, steel rails
SEDLOVKA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
OBJÍMKA SEDLOVKY Tarmac integrated wedge
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Rival, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA SRAM Rival, hydraulic disc
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM Rival eTap AXS
PŘEHAZOVAČKA SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
PŘEHAZOVAČKA SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
KAZETA SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM Rival
PŘEVODNÍKY 48/35T
STŘED SRAM DUB BSA 68
ŘETĚZ SRAM Rival 12-speed
PŘEDNÍ KOLO DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
ZADNÍ KOLO DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
DUŠE Presta, 48mm valve

GEO


Stack 491 504 517 534 555 581 602
Reach 369 378 383 387 398 405 411
Head Tube Length 93 102 113 131 151 178 198
Head Tube Angle 70.5 71.75 72.5 73 73.5 73.5 74
BB Height 266 266 266 268 268 268 268
BB Drop 74 74 74 72 72 72 72
Trail 71 63 58 58 55 55 52
Fork Length, Full 366 366 366 366 366 366 366
Fork Rake/Offset 47 47 47 44 44 44 44
Front Center 572 574 577 579 592 606 613
Chainstay Length 410 410 410 410 410 410 410
Wheelbase 970 973 975 978 991 1006 1013
Top Tube Length (Horizontal) 496 509 531 541 563 577 595
Bike Standover Height 723 735 746 768 786 808 834
Seat Tube Length 435 447 458 475 496 517 547
Seat Tube Angle 75.5 75.5 74 74 73.5 73.5 73

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: