Tarmac Disc Pro

Kód: 90620-1144 90620-1149 90620-1152 90620-1154 90620-1156 90620-1158 90620-1161 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
183 999 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta

Když jsme vyvinuli nový S-Works Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl pouze rychlý. Chtěli jsme, aby byl rychlý úplně všude. Dlouhá stoupání, větrné roviny, etapy Grand Tour, místní Fondo – stvořili jsme nejlepší závodní kolo. A nyní s diskovými brzdami jsme schopni ho dotáhnout k dokonalosti.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Konstrukce je zhotovena pomocí softwaru, který umí pokročilým způsobem optimalizovat materiály používané v letectví a díky tomu se nám podařilo vyvinou revoluční konstrukci a tvar z karbonu FACT 10r. Tvar, rozvrhnutí a optimalizace materiálu nám dovolili snížit hmotnost rámu až od 200 gramů, což je snížení o 20% - perfektní záležitost pro vaše příští vrchařské prémie
Začali jsme s využitím technologie Rider-First Engineered™, jejíž zvláštnost spočívá v tom, že každá trubka rámu a každý karbonový díl rámů jsou vyráběny zvlášť pro svou velikost. každá ze 7 velikostí je tvořena 500 dílky karbonu a zaručuje optimální rovnováhu mezi tuhostí a poddajností.
Nejlepší způsob, jak vás zrychlit je skrze aerodynamiku. Proto jsme se snažili najít místo kam přidat trochu té aerodynamiky. Po 6 měsících nekonečného procesu jsme našli tři oblasti, kde můžeme Tarmac vylepšit – tvar vidlice, snížení sedlových vzpěr pomocí aero trubek a D-tvar sedlovky a sedlové trubky. Výsledek? Kolo je o 45 vteřin rychlejší na 40ti km v porovnání s ostatními koly této kategorie.
Nová sada SRAM Force eTAP AXS přináší zcela nový zážitek z řazení. Nejen, že je tichá a přesná, ale díky 10zubovému pastorku má rozsah, jako žádná jiná silniční kazeta na trhu.
Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm.

Špecifikace


RÁM Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO Roval CL 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, 21h
ZADNÍ KOLO Roval CL 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 350 internals, 24h
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
KLIKY SRAM Force AXS, 48/35T
PŘESMYKAČ SRAM Force eTAP AXS
PŘEHAZOVAČKA SRAM Force eTAP AXS
KAZETA SRAM CS XG 1270, 12-speed, 10-33t
ŘETĚZ SRAM Force, 12-speed
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Force eTAP, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA SRAM Force eTAP, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA S-Works Short & Shallow
OMOTÁVKA Roubaix S-Wrap
PŘEDSTAVEC Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
SEDLO Power Pro
SEDLOVKA S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
OBJÍMKA Tarmac SL6 clamp assembly

GEO


Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) (mm) 500 514 527 544 565 591 612
Dosah (mm) 365 375 380 384 395 402 408
Délka hlavové trubky (mm) 105 115 126 143 163 190 210
Úhel hlavové trubky (deg) 70.5 71.75 72.5 73 73.5 73.5 74
Výška středového složení (mm) 266 266 266 268 268 268 268
BB Drop (mm) 74 74 74 72 72 72 72
Stopa kola (mm) 71 63 58 58 55 55 52
Délka celé vidlice (mm) 363 363 363 363 363 363 363
Vyosení vidlice (offset) (mm) 47 47 47 44 44 44 44
Vzdálenost přední osa – středové složení (mm) 571 574 577 579 591 606 613
Délka řetězové vzpěry (mm) 410 410 410 410 410 410 410
Rozvor (mm) 969 973 975 978 990 1005 1012
Délka horní trubky, horizontální (mm) 490 508 531 540 562 577 595
Výška rámu v rozkroku (mm) 730 740 755 775 795 826 850
Délka sedlové trubky (mm) 400 431 462 481 501 522 553
Úhel sedlové trubky (deg) 76 75.5 74 74 73.5 73.5 73

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: