Stumpjumper Comp Alloy

Kód: 93321-5202 93321-5203 93321-5204 93321-5205 93321-5201 93321-5206 93321-5302 93321-5303 93321-5304 93321-5305 93321-5301 93321-5306 93322-5102 93322-5103 93322-5104 93322-5105 93322-5101 93322-5106 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
98 000 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta
Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor.
Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.

Špecifikace


RÁM Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
TLUMIČ FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
VIDLICE FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
OMOTÁVKA Specialized Trail Grips
SEDLO Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
PŘEDNÍ BRZDA SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM NX Eagle, 12-speed
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
KAZETA SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
ŘETĚZ SRAM NX Eagle, 12-speed
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
PŘEVODNÍKY Steel, 30T
STŘED SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
PŘENÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
RÁFKY Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
ZADNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
PAPRSKY DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
DUŠE Standard, Presta valve
SEDLOVKA X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
OBJÍMKA SEDLOVKY Alloy, 38.6mm

GEO


Stack (Low BB) 618 613 623 631 639 649
Stack (High BB) 614 609 618 627 640 644
Reach (Low BB) 410 430 450 475 500 530
Reach (High BB) 416 435 455 480 505 535
Headtube Length 100 100 110 120 130 140
Headtube Angle (Low BB) 65 65 65 65 65 65
Headtube Angle (High BB) 65.5 65.5 65.5 65.5 65.5 65.5
BB Height (Low BB) 327 332 332 332 332 332
BB Height (High BB) 334 339 339 339 339 339
BB Drop (Low BB) 47 42 42 42 42 42
BB Drop (High BB) 40 35 35 35 35 35
Trail (Low BB) 126 126 126 126 126 126
Trail (High BB) 122 122 122 122 122 122
Fork Length (full) 550 550 550 550 550 550
Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44
Front Center 726 746 770 799 828 863
Chainstay Length (Low BB) 444 444 444 444 454 454
Chainstay Length (High BB) 440 440 440 440 450 450
Wheelbase (Low BB) 1168 1188 1212 1241 1280 1315
Wheelbase (High BB) 1164 1184 1208 1237 1276 1311
Top-tube Length (Horizontal) 545 563 586 615 643 676
Bike Standover Height 742 742 750 753 777 784
Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465
Seat Tube Angle (Low BB) 77.7 77.7 77.5 77.2 77 76.9
Seat Tube Angle (High BB) 78.2 78.2 77.9 77.7 77.5 77.3
Max Seatpost Insertion 190 190 210 230 250 270
Min Seatpost Insertion 100 100 100 100 100 100

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: