S-Works Tarmac SL7 - SRAM Red eTap AXS

Kód: 90622-0249 90622-0252 90622-0254 90622-0256 90622-0258 90622-0261 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
375 000 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SRAM RED eTAP AXS 12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.

Detailní informace

Detailní popis produktu

„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovan ých tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

Špecifikace


RÁM S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA Roval Rapide Handlebar, carbon
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
SEDLOVKA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
OBJÍMKA SEDLOVKY Tarmac integrated wedge
PŘEDNÍ BRZDA SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM Red eTap AXS
PŘEHAZOVAČKA SRAM RED eTAP AXS, braze-on
PŘEHAZOVAČKA SRAM RED eTAP AXS, 12-speed
KAZETA SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM RED AXS Power Meter
PŘEVODNÍKY 48/35T
STŘED SRAM DUB BSA 68
ŘETĚZ SRAM RED 12-speed
PŘEDNÍ KOLO Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
ZADNÍ KOLO Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Presta valve

GEO


Stack 491 504 517 534 555 581 602
Reach 369 378 383 387 398 405 411
Head Tube Length 93 102 113 131 151 178 198
Head Tube Angle 70.5 71.75 72.5 73 73.5 73.5 74
BB Height 266 266 266 268 268 268 268
BB Drop 74 74 74 72 72 72 72
Trail 71 63 58 58 55 55 52
Fork Length, Full 366 366 366 366 366 366 366
Fork Rake/Offset 47 47 47 44 44 44 44
Front Center 572 574 577 579 592 606 613
Chainstay Length 410 410 410 410 410 410 410
Wheelbase 970 973 975 978 991 1006 1013
Top Tube Length (Horizontal) 496 509 531 541 563 577 595
Bike Standover Height 723 735 746 768 786 808 834
Seat Tube Length 435 447 458 475 496 517 547
Seat Tube Angle 75.5 75.5 74 74 73.5 73.5 73

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: