S-Works Stumpjumper EVO Frame

Kód: 76321-0002 76321-0003 76321-0004 76321-0005 76321-0001 76321-0006 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
102 999 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta

S-Works Stumpjumper EVO není jen trail bike. Ne, jedná se o drtič trailů postavený tak, aby v klidu dával ty nejvelkolepější traily. Skály, kořeny, skoky, dropy - pro EVO žádný problém. Díky zcela nové konstrukci, od geometrie S-Sizing s nastavitelným úhlem hlavové trubky, až po 150 mm zdvihu připraveného na traily, je tato věc 100% drtič trailů Stumpjumper S-Works EVO - buďte drsní.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
NASTAVITELNÁ GEOMETRIE Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
SWAT ™ Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.

Špecifikace


RÁM FACT 11m carbon chassis and rear-end, carbon shock extension, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
SWAT Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
ZADNÍ TLUMIČ FOX FLOAT DPX2 Factory, Rx Trail Tune, Kashima coat, 3-position adjustment w/ Open Mode adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
OBJÍMKA Alloy, 38.6

GEO


Stack 613 617 626 635 644 654
Reach 408 428 448 475 498 528
Headtube Length 95 95 105 115 125 135
Headtube Angle 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5
BB Height 335 340 340 340 340 340
BB Drop 40 35 35 35 35 35
Trail 131 131 131 131 131 131
Fork Length (full) 561 571 571 571 571 571
Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44
Front Center 732 756 780 809 838 873
Chainstay Length 438 438 438 438 448 448
Wheelbase 1167 1191 1216 1247 1285 1319
Top-tube Length (Horizontal) 538 564 590 623 647 679
Bike Standover Height 733 764 763 762 767 770
Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465
Seat Tube Angle 78 77.6 77.2 76.9 77 77
Max Seatpost Insertion 180 180 200 220 240 260
Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: