S-Works Stumpjumper

Kód: 93321-0102 93321-0103 93321-0104 93321-0105 93321-0101 93321-0106 93321-0002 93321-0003 93321-0004 93321-0005 93321-0001 93321-0006 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
279 999 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta

Když říkáme "Jedinečný Trail Bike", myslíme to vážně – úplně nový Stumpjumper je vše, co byste si kdy mohli přát v ořovi, který drtí traily. Chcete kolo, které stoupá s lehkostí? Stumpjumper vám to dodává díky přepracovanému odpružení a nejlehčí hmotnosti rámu ve své třídě. Co takhle něco, co je připraveno drtit trail, když se spustí dolů? Toto přepracované odpružení, spárované s novou geometrií Trail a rámem Rider-First Engineered™ ,který je dokonalou kombinací tuhosti a lehké hmotnosti, promění Stumpjumper v absolutní monstrum pro sjezdy. Namiřte přední kolo tam, kam chcete jet, a buďte připraveni na párty. Stejně jako u všech našich kol S-Works je I S-Works Stumpjumper vybavený tak, aby zapůsobil. Bezdrátová elektronická sada SRAM XX1 Eagle AXS zvládá řazení, zatímco odpružení FOX Factory zajišťuje hladkou jízdu jako po másle.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
Zkonstruovali jsme kinematiku Stumpjumpera, aby měl ty nejuniverzálnější vlastnosti vůbec. Nespočet hodin v laboratoři a testů v terénu nám pomohlo vytvořit vylepšenou podporu uprostřed zdvihu, která spolkne větší nerovnosti jako malinu, skvěle se ovládá a stoupá jako kamzík.
Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti: 2 250 gramů (S-Works, Medium, s tlumičem).
SWAT ™ Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.

Špecifikace


RÁM FACT 11m carbon chassis and rear-end, carbon shock extension, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, flip chip Head Tube/Bottom Bracket adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
SWAT SWAT™ Door integration
ZADNÍ TLUMIČ FOX FLOAT DPS Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, Kashima Coat, 3-position adjustment w/ Open Mode Adjustment, 190x45mm
VIDLICE FOX FLOAT 34 Factory, GRIP2 damper, Kashima Coating, 15x110mm, 44mm offset, 140mm of travel
ŘÍDÍTKA Specialized Trail, FACT Carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 35mm
PŘEDSTAVEC Deity Copperhead, 35.0mm
GRIPY Deity, Knuckleduster, Black
PŘEDNÍ BRZDA SRAM G2 ULTIMATE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM G2 ULTIMATE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
ŘAZENÍ SRAM XX1 Eagle AXS
PŘEHAZOVAČKA SRAM XX1 Eagle AXS
CASSETTE SRAM XG-1299 Eagle, 10-52t
ŘETĚZ SRAM XX1, 12 speed
KLIKY SRAM XX1 Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
PŘEVODNÍKY Steel, 30T
BOTTOM BRACKET SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
RÁFKY Roval Control 240, hookless carbon, 29mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
PŘEDNÍ NÁBOJ DT Swiss 240, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ DT Swiss 240, Ratchet EXP, 36t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
VÝPLET DT Swiss Competition Race
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ Purgatory, GRID Casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
SEDLO Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
DUŠE Standard, Presta valve
SEDLOVKA RockShox Reverb AXS, 30.9, 1X remote, (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S6: 170mm)
OBJÍMKA Alloy, 38.6

GEO


Stack (Low BB) 614 613 622 632 641 650
Stack (High BB) 610 609 618 627 636 646
Reach (Low BB) 410 430 450 475 500 530
Reach (High BB) 415 435 455 480 505 535
Headtube Length 95 100 110 120 130 140
Headtube Angle (Low BB) 65 65 65 65 65 65
Headtube Angle (High BB) 65.5 65.5 65.5 65.5 65.5 65.5
BB Height (Low BB) 328 333 333 333 333 333
BB Height (High BB) 335 340 340 340 340 340
BB Drop (Low BB) 47 42 42 42 42 42
BB Drop (High BB) 40 35 35 35 35 35
Trail (Low BB) 126 126 126 126 126 126
Trail (High BB) 123 123 123 123 123 123
Fork Length (full) 550 550 550 550 550 550
Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44
Front Center 724 746 770 800 829 863
Chainstay Length 432 432 432 432 442 442
Wheelbase 1152 1175 1200 1228 1268 1302
Top-tube Length (Horizontal) 563 583 605 632 660 692
Bike Standover Height 730 734 744 749 757 757
Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465
Seat Tube Angle (Low BB) 76 76 76 76 76 76
Seat Tube Angle (High BB) 76.5 76.5 76.5 76.5 76.5 76.5
Max Seatpost Insertion 220 220 240 260 280 300
Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: