S-Works CruX Frameset

Kód: 71420-0149 71420-0152 71420-0154 71420-0156 71420-0158 71420-0161 71420-0146 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
78 499 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta

Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy.
Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén.
S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna.

Špecifikace


RÁM S-Works FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, 1-3/8" lower bearing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT 11r carbon, 12x100mm thru-axle
STŘED OSBB, CeramicSpeed bearings
SEDLOVKA S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
OBJÍMKA Included w/ frame

GEO


Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) (mm) 523 540 554 566 582 597 618
Dosah (mm) 366 369 375 382 388 395 402
Délka hlavové trubky (mm) 100 115 125 140 155 170 190
Úhel hlavové trubky (deg) 69.5 70.5 71.5 71.5 72 72.5 73
Výška středového složení (mm) 281.5 281.5 281.5 283.5 283.5 285.5 285.5
BB Drop (mm) 71 71 71 69 69 67 67
Stopa kola (mm) 78 72 65 65 62 59 55
Délka celé vidlice (mm) 400 400 400 400 400 400 400
Vyosení vidlice (offset) (mm) 50 50 50 50 50 50 50
Vzdálenost přední osa – středové složení (mm) 592 592 593 605 611 618 627
Délka řetězové vzpěry (mm) 425 425 425 425 425 425 425
Rozvor (mm) 1007 1007 1008 1020 1026 1034 1043
Délka horní trubky, horizontální (mm) 501 509 534 550 563 578 597
Výška rámu v rozkroku (mm) 763.5 781.5 794.5 808.5 824.5 840.5 861.5
Délka sedlové trubky (mm) 470 490 510 530 550 570 600
Úhel sedlové trubky (deg) 75.5 75.5 74 73.5 73.25 73 72.5

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: