Allez Sprint Comp Disc

Kód: 90020-5149 90020-5152 90020-5154 90020-5156 90020-5158 90020-5161 Zvolte variantu
Neohodnoceno
72 999 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody "crit-racing" stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D'Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu.
Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti.
Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu.
Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace.

Špecifikace


RÁM Specialized E5 Premium Aluminum Disc frame w/ D'Aluisio Smartweld Sprint Technology, hydroformed aluminum tubing, tapered head tube, OSBB
VIDLICE Tarmac SL6 fork, full carbon, flat-mount, 1-1/8" to 1-1/2" taper
PŘEDNÍ KOLO DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
ZADNÍ KOLO DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
DUŠE Presta, 40mm valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
KLIKY Praxis Zayante, BB30
PŘEVODNÍKY 50/34T
STŘED Praxis 6806 bearings
ŘAZENÍ Shimano 105 R7020 hydraulic disc
PŘESMYKAČ Shimano 105
PŘEHAZOVAČKA Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
KAZETA Shimano R7000, 11-speed, 11-28t
ŘETĚZ KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
PŘEDNÍ BRZDA Shimano 105 R7070, flat-mount disc
ZADNÍ BRZDA Shimano 105 R7070, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
OMOTÁVKA Specialized S-Wrap
PŘEDSTAVEC Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
SEDLO Power Sport, steel rails
OBJÍMKA Allez Sprint Aero
PEDÁLY Nylon, 105x78x28mm, loose ball w/reflectors

GEO


Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) (mm) 507 519 538 559 588 609
Dosah (mm) 375 380 385 395 400 405
Délka hlavové trubky (mm) 110 120 140 160 190 210
Úhel hlavové trubky (deg) 72.25 73 73 73.5 73.5 74
Výška středového složení (mm) 271 271 271 271 271 271
BB Drop (mm) 69 69 69 69 69 69
Stopa kola (mm) 63 58 58 55 55 52
Délka celé vidlice (mm) 363 363 363 363 363 363
Vyosení vidlice (offset) (mm) 44 44 44 44 44 44
Vzdálenost přední osa – středové složení (mm) 566 568 579 590 603 609
Délka řetězové vzpěry (mm) 410 410 410 410 410 410
Rozvor (mm) 966 968 979 990 1004 1010
Délka horní trubky, horizontální (mm) 520 529 539 555 569 580
Výška rámu v rozkroku (mm) 730 744 764 780 807 832
Délka sedlové trubky (mm) 460 480 500 520 540 570
Úhel sedlové trubky (deg) 74 74 74 74 74 74

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: